CANLI TV

0
Artık çağımız internet çağı, insanımız her gittiği yerde internete ulaşmak istiyor. bir cafeye oturup siparişini verdikden sonraki ilk sözü wifi şifresi nedir?

Bunun yanında dışardeyken kaçırmak istemediği bir programı internetten izlemek isteyen insan sayısıda azınsanmayacak kadar fazla.. tamda burada devereye canlı tv izleme siteleri giriyor.

CANLI TV denince akla gelen ilk sitelerden birisi canlitvkeyfi.com olduğunu marslılar bile öğrenmiş diyorlar, zaman zaman bu siteden tv izliyorlarmış.. ee usta şimdi o yeşiller ile konunun ne alakası var diyen olursa bu makale zaten saçma kelimelerden oluşan sözde özgün bir yazı ama kardeşim sakın okumaya zahmet etme tamamen zırvalarla dolu, tıkla linke git siteye izle tvni olay bu :)

Neyse boş lakırdılar bir yana biz googleyi çok seviyoruz onunda bizimle arası fena değil, yazdığımız yazıları indexle sevgili google, sana aşkını haykıran webmasterleri reklam şirketinle paraya boğ :D :D gülüyoruz gülüyoruzzz farkındaysanız bu gülüyoruzlar bile sırf kelime sayısı artsın diye yazılmış durumda, yani boş boş karalama gibi görünsede aslında bu yazıdan çıkaakrılacak derslerde yok değil mesela insanalr sırf benzersiz özgün bir yazı olsun diye faydalı içerikten uzaklaşabiliyorlar bunun sebebi de arama motorlarının değişik algoritmaları... lan konu buraya nasıl geldi en son tv izle diye kasılan yazıda seo dersi vermeye kalkışan bir cengaver var. lan arkadaşım sen ne anlarsın seodan salla bir sürü seo kaynağı var insanlar gitsin oradan faydalansın, bu arada içimden geçiriyordum bu kelimeleri yazmışım lan.. :D

neyse makalenin kelime sayısı hala artıyor vay be dostum ne günlere kaldık! bu arada dostum diye sana hitap ettim bu yazıyı okuyan değerli kişi :) harbi lan bunu üşenmeden okuyan olur mu aceba? neyse tv rehberidir, canlı tv izlemedir tüm bunlar aslında tek sitede üstüne birde radyo, oyun, video ve haber kategorileri var şimdilik.. ama bu kategoriler artacak nerede hit varsa orada biz varız gençler hadi horon çekelim haa bu arada sitemizden horon çekecek için bir karadeniz kanalı açıp son sesi verebilirsiniz. yeter hacı abi kasıp durma artık aslı astarı iki tane link koyacan içine :D iyi seyiler.. şuan çok ciddiyim :D
Read more
Relate

CANLI TV

0
Artık çağımız internet çağı, insanımız her gittiği yerde internete ulaşmak istiyor. bir cafeye oturup siparişini verdikden sonraki ilk sözü wifi şifresi nedir?

Bunun yanında dışardeyken kaçırmak istemediği bir programı internetten izlemek isteyen insan sayısıda azınsanmayacak kadar fazla.. tamda burada devereye canlı tv izleme siteleri giriyor.

CANLI TV denince akla gelen ilk sitelerden birisi canlitvkeyfi.com olduğunu marslılar bile öğrenmiş diyorlar, zaman zaman bu siteden tv izliyorlarmış.. ee usta şimdi o yeşiller ile konunun ne alakası var diyen olursa bu makale zaten saçma kelimelerden oluşan sözde özgün bir yazı ama kardeşim sakın okumaya zahmet etme tamamen zırvalarla dolu, tıkla linke git siteye izle tvni olay bu :)

Neyse boş lakırdılar bir yana biz googleyi çok seviyoruz onunda bizimle arası fena değil, yazdığımız yazıları indexle sevgili google, sana aşkını haykıran webmasterleri reklam şirketinle paraya boğ :D :D gülüyoruz gülüyoruzzz farkındaysanız bu gülüyoruzlar bile sırf kelime sayısı artsın diye yazılmış durumda, yani boş boş karalama gibi görünsede aslında bu yazıdan çıkaakrılacak derslerde yok değil mesela insanalr sırf benzersiz özgün bir yazı olsun diye faydalı içerikten uzaklaşabiliyorlar bunun sebebi de arama motorlarının değişik algoritmaları... lan konu buraya nasıl geldi en son tv izle diye kasılan yazıda seo dersi vermeye kalkışan bir cengaver var. lan arkadaşım sen ne anlarsın seodan salla bir sürü seo kaynağı var insanlar gitsin oradan faydalansın, bu arada içimden geçiriyordum bu kelimeleri yazmışım lan.. :D

neyse makalenin kelime sayısı hala artıyor vay be dostum ne günlere kaldık! bu arada dostum diye sana hitap ettim bu yazıyı okuyan değerli kişi :) harbi lan bunu üşenmeden okuyan olur mu aceba? neyse tv rehberidir, canlı tv izlemedir tüm bunlar aslında tek sitede üstüne birde radyo, oyun, video ve haber kategorileri var şimdilik.. ama bu kategoriler artacak nerede hit varsa orada biz varız gençler hadi horon çekelim haa bu arada sitemizden horon çekecek için bir karadeniz kanalı açıp son sesi verebilirsiniz. yeter hacı abi kasıp durma artık aslı astarı iki tane link koyacan içine :D iyi seyiler.. şuan çok ciddiyim :D
Read more

CANLI TV

0
Artık çağımız internet çağı, insanımız her gittiği yerde internete ulaşmak istiyor. bir cafeye oturup siparişini verdikden sonraki ilk sözü wifi şifresi nedir?

Bunun yanında dışardeyken kaçırmak istemediği bir programı internetten izlemek isteyen insan sayısıda azınsanmayacak kadar fazla.. tamda burada devereye canlı tv izleme siteleri giriyor.

CANLI TV denince akla gelen ilk sitelerden birisi canlitvkeyfi.com olduğunu marslılar bile öğrenmiş diyorlar, zaman zaman bu siteden tv izliyorlarmış.. ee usta şimdi o yeşiller ile konunun ne alakası var diyen olursa bu makale zaten saçma kelimelerden oluşan sözde özgün bir yazı ama kardeşim sakın okumaya zahmet etme tamamen zırvalarla dolu, tıkla linke git siteye izle tvni olay bu :)

Neyse boş lakırdılar bir yana biz googleyi çok seviyoruz onunda bizimle arası fena değil, yazdığımız yazıları indexle sevgili google, sana aşkını haykıran webmasterleri reklam şirketinle paraya boğ :D :D gülüyoruz gülüyoruzzz farkındaysanız bu gülüyoruzlar bile sırf kelime sayısı artsın diye yazılmış durumda, yani boş boş karalama gibi görünsede aslında bu yazıdan çıkaakrılacak derslerde yok değil mesela insanalr sırf benzersiz özgün bir yazı olsun diye faydalı içerikten uzaklaşabiliyorlar bunun sebebi de arama motorlarının değişik algoritmaları... lan konu buraya nasıl geldi en son tv izle diye kasılan yazıda seo dersi vermeye kalkışan bir cengaver var. lan arkadaşım sen ne anlarsın seodan salla bir sürü seo kaynağı var insanlar gitsin oradan faydalansın, bu arada içimden geçiriyordum bu kelimeleri yazmışım lan.. :D

neyse makalenin kelime sayısı hala artıyor vay be dostum ne günlere kaldık! bu arada dostum diye sana hitap ettim bu yazıyı okuyan değerli kişi :) harbi lan bunu üşenmeden okuyan olur mu aceba? neyse tv rehberidir, canlı tv izlemedir tüm bunlar aslında tek sitede üstüne birde radyo, oyun, video ve haber kategorileri var şimdilik.. ama bu kategoriler artacak nerede hit varsa orada biz varız gençler hadi horon çekelim haa bu arada sitemizden horon çekecek için bir karadeniz kanalı açıp son sesi verebilirsiniz. yeter hacı abi kasıp durma artık aslı astarı iki tane link koyacan içine :D iyi seyiler.. şuan çok ciddiyim :D
Read more

Barbie Pastası

0
Read more

Barbie Japon Kızı

0
Read more

Barbie Bisiklette

0
Read more

Barbie Köpeği Giydir

0
Read more

Sarışın Barbi

0
Read more

Barbie Giydirme

0
Read more

Geniş Gardrop

0




Oyun: Geniş Gardrop
Tanım: Geniş Gardrop oyunumuzdaki güzel kızın giysi gardrobunda birçok gece kıyafeti var. Bu güzel giysilerin arasından kendisine en çok yakışan stili seçmeye çalışan güzel kıza yardım edin.
Read more

Pembeli Kızı Giydir

0




Oyun: Pembeli Kızı Giydir
Tanım: Pembeli Kızı Giydir oyunumuzda, şirin kızın neredeyse bütün kıyafetleri pembe renk ve tonlarında. Haydi onu uyumlu renklerdeki giysilerle giydirin.
Read more

Alışveriş Meraklısı

0




Oyun: Alışveriş Meraklısı
Tanım: Alışveriş Meraklısı oyunumuzdaki şirin kızın en çok sevdiği şey alışveriş merkezlerini dolaşmak. Haydi siz de tatlı kızla alışverişe çıkın ve ona alacağı giysiler konusunda yardımcı olun.
Read more

Sunucu Kız

0
Read more

Paten Kıyafetleri

0




Oyun: Paten Kıyafetleri
Tanım: Paten Kıyafetleri oyunumuzda, çiftler kategorisinde yarışacak olan patenci çifti giydireceksiniz. Onlar için yapacakları gösteride giydikleri giysiler çok önemli. Haydi çarpıcı ve şık kıyafetlerden hangisinin bu çifte yakıştığını seçin.
Read more

Öğretmen Giydirme

0
Read more

Kar Güzeli

0




Oyun: Kar Güzeli
Tanım: Kar Güzeli birbirinden şık giysilerin içinden kendisine en çok yakışacak olanları seçmeye çalışıyor. Haydi ona yardım edin ve bu soğuk günde hem sıcak hem de şık kıyafetleri giydirin.
Read more